Jakelupalautteet

Jos lehti ei tullut varhaisjakelussa

Sanomalehtien jakelu on erittäin luotettavaa, mutta aika ajoin siinäkin sattuu virheitä. Jos lehti ei tullut aamulla, ja tilauksesi on kunnossa, ilmoita puuttuneesta lehdestä. Painikkeesta pääset antamaan jakelupalautteen ESA Jakeluiden varhaisjakelussa olevista pienemmistä lehdistä. Mikäli lehti ei ole listalla, voit soittaa palautteen Mediatalo ESAn asiakaspalveluun 03 - 7575 700 (ma - pe klo 8:30-16:30).

Anna palautetta varhaisjakelusta


Virheellisesti jaetun kirjeen palautus, kirjejakelun tilapäinen keskeytys ja osoitemuutosilmoitus

Palauta ESA Jakeluiden virheellisesti jakama kirjeen ilmoittamalla meille jakeluvirheestä ja tilaamalla valmiiksi maksettu palautuskuori. Kuori toimitetaan seuraavan jakelun yhteydessä ja sen voi palauttaa Postin kautta. Tilaa palautuskuori alla olevan painikkeen takaa avautuvalla lomakkeella tai sähköpostitse jakelupaivystys@mediataloesa.fi. On tärkeää, että saamme virheelliseen osoitteeseen jaetut kirjeet takaisin mahdollisimman pian, jotta ne voidaan toimittaa oikealla vastaanottajalle. 

Samalla lomakkeella voi tehdä myös pysyvän osoitemuutosilmoituksen ja määräaikaisen jakelun keskeytyksen. Jakelunkeskeytyksen voi tehdä vähintään viikoksi mutta enintään kolmeksi kuukaudeksi kerrallaan. Ilmoitukset tehdään vähintään viikkoa ennen muutosajankohtaa. Tietoja ei välitetä kolmansille osapuolille eli ne vaikuttavat vain ESA Jakeluiden kirjejakeluun.

Kirjeen palautus tai jakelun muutos

Virheellisesti jaetun kirjeen palautus

- Ilmoita palautuskuoren vastaanottajan nimi ja osoite sekä palautettavan kirjeen vastaanottajan nimi ja osoite

Kirjejakelun tilapäinen keskeytys

- Ilmoita jakeluosoite ja vastaanottajien nimet sekä jakelukeskeytyksen ensimmäinen ja viimeinen päivä

Kirjejakelun osoitemuutosilmoitus

- ilmoita nykyinen jakeluosoite ja uusi jakeluosoite sekä uuden jakeluosoitteen voimaanastumispäivä

 

Ilmoitukset voi tehdä myös soittamalla Mediatalo ESAn asiakaspalveluun 03 - 7575 700 (ma - pe klo 8:30-16:30).